tisdag 17 juli 2012

Inga vampyrer

Hos oss trivs inga vampyrer förtillfället. Jag provar på alla knep jag kommer att tänka på för att få vår son frisk. Har alltså haft vitlök under natten brevid E:s säng, och kan säga att vår lägenhet luktar ganska så vitlök. Han rosslar som en tobaksgubbe och är stakin. Igår kväll spydde han upp all mjölk/mat igen, men som tur på golvet, när jag just fick honom upp från sängen. Han sov sedan en bra natt till halv fem och sedan till halv nio, och nu hoppas jag att han sover sin dagssömn normalt igen. Tänkte passa på att gå ut och gå när det inte öser ner.
Få se vad denna dag bär med sig.
Med denna bild hoppas jag på något positivt. Fick pioner av min mans mormor och de var fina i en vecka.

1 kommentar:

  1. De är tråkigt och tungt med sjuka barn. Fastän de int är något allvarligt är man alltid orolig och lider när dom int mår bra. William brukar också spy upp allt när han är slemmig. Han är hungrig och äter med gog aptit men sen kommer de upp när han börjar hosta. Så var de me dom andra också när dom va små. Ja tycker också att de brukar vara lite annan konsistens på kakkan när dom är sjuka. Ja jobbar till den 3.8, sen har ja ganska bra me tid på dagarna :)

    SvaraRadera