onsdag 11 juli 2012

Premiären


Förra natten fick E sova i säng spjälsäng för första gången, hela natten. När vi kom hem från Sverige tyckte jag att vår lilla baby, inte var så liten mera. Han hade ju lite trångt i rottingkorgen, som nog är ganska stor, men numera för liten. Var själv lite nervös hur det skulle gå, men fint gick det ju. E var ju van redan med större, för han sov på resan i en större säng. Det gick så bra att han vaknade först klockan sju första gången och åt mat. Dock somnade han till natten först elva, eftersom vi kom hem från Sibbo kl nio och han sov en kort stund i bilen. Men sådär överlag är jag väldigt nöjd.
 
Å jaa, vi har kommit hem helskinnade från vår trip. Allt gick riktigt bra, kan varmt rekomendera att åka till Stockholm med riktigt små barn. Att flyga med med Elliot gick också riktigt bra. Han var nöjd hela hemresan. Lite trött har man själv varit, men annars okej.
Vi bestämde att packa alla våra saker i en väska. Det var smart och min man ansvara för att ta hand om den. Den vägde dock 25 kg påvägen dit och 29 kg hemåt. Hups! Lite shopping blev det ju nog, men inget åt mig själv. Allt jag hittade var åt lilla E.

Här kommer lite bilder från resan.





Parkhäng

Godaste sushin
min goda Röding
Mat på Grodan


En nöjd Elliot med ny bok

Ett ställe värt att besöka


En trötter baby


Mamma, måste det fotas...

Här brevid åt pappa något gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar