fredag 28 december 2012

Rea

Att gå på stan och att försöka reafynda är så inte min grej längre. Har blivit usel på att hitta och prova kläder. Nej, klickar hellre hem dem via nätet och hoppas på att de sitter.

Idag efter en träff med tandhygienisten(usch) så passade jag på att gå in via sokos i Hagnäs. Där var det mycket lugnt och fick gå i lugn och ro, men hittade endast ett par shorts åt Elliot till sommaren. Det är väll okej att köpa sommarkläder redan nu? Vill ju att den kommer fortare, önsketänkande.

Men att hitta något åt en själv. Nehepp, inget sitter riktigt så fint efter graviditeten och jag känner mig mycket omotiverad att köpa kläder just nu. Synd, eftersom jag borde uppdatera min garderob med basic plagg. Har ni bra tips på var man hittar fina kläder på nätet som tex h&m var det ör lätt att klicka hem och skicka tillbaka.

3 kommentarer:

  1. Jag brukar shoppa på nelly.com.

    SvaraRadera
  2. bonprix.se vet inte om det går att beställa till finland men där har det ibland lite snygga kläder, men sen kan man ibland fynda på typ ellos också...

    SvaraRadera