tisdag 23 april 2013

Att packa väskan

Igår kollade jag lite igenom Elliots grejer som skall packas. Vad som behövs med och behövs något ännu tvättas. Inte så lätt att packa ner grejs för en hel vecka när man inte är riktigt säker med väder.

De har lovat en ca 18-22 grader(skugga) men även regn. Så stövlarna hans kommer med, kankse de inte behövs då vi har med dem.

Mitt eget som jag tar med är inget att hurra för, har ju inte så många sommar kläder. Förra året köpte jag inget nytt då allt man skulle ha måste man kunna amma i. Så allt som finns i garderoben är gammalt och känner mig lite deppig då det inte känns bra med det man har. Har ju inte råd heller att köpa nytt. Kankse jag hittar något där jag sedan kan unna mig.

Vi packar även med resesängen som är inne i den ena väskan. I den väskan ryms det inte mycket mer. Hur skall vi få allt att rymmas...
Hmmm, kommer att bli knepigt. Roligt är det dock att resa, väntar redan nu på att få äta gott.

Resefebern stiger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar