tisdag 23 oktober 2012

En dag ute i solen

Idag efter första vilan ville jag gå ut. Solen sken och vi klädde på oss lämpliga kläder. Härligt. Elliot tyckte ju om gungan som vanligt, men sandlådan var extra skoj. Han skrattade högt när vi gjorde sandkakor.

Även om vädret var fint så tog jag inte min dagliga promenad idag. Kiropraktikern som jag var hos igår tyckte några dagars paus skulle vara lämpligt. Han var av den åsikten att mitt problem är från mellanrummet vid kotorna L3-L4, dvs. i det mellanrummet epiduralen sätts. Tyckte behandlingen direkt lite hjälpte, men idag har min bak och lår på högra sidan haft nervvärk. De domnar bara bort. Usch fy sådan känsla.

Idag blir det planerande av kakor jag skall fixa inför ett dop som är på lördagen. Har fått äran att baka dopkakorna. Får se vad det blir.

Lovade annars recept på cheesecaken jag lagade. Ni skall få det inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar