måndag 15 oktober 2012

Kalas nummer två

Igår firade vi min styvpappa, fast hans riktiga födis var på veckan. Det blev god mat och kaka till kaffe. Min ostkaka med vitchoklad och lime täckt med passionsfrukt blev riktigt god. Min man tyckte dock att det såg ut som grodyngel , så inte så vacker men god var den så det kompenserar ju.

Idag har det varit en inne dag. Ville inte gå ut alls. Drog mig nog till jumppan, har inte kunnat gå på två veckor på grund av värken i höftet. Det gick riktigt bra, även om jag tog det lite försiktigare och slog inte på hundra i glaset. Beställde även tid till en kiropraktiker jag brukar nu och då gå till. Om han skulle ha en annan synvinkel än vad en fysioterapeut har och kunna göra något under. Vill göra allt för att få bort värken.

Nallen på bilden har ljud (usch- får nippor av leksaker med ljud) men Elliot älskar den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar