lördag 13 oktober 2012

Kalas nummer 1

Idag firade vi min mans födelsedag, en dag i förväg. Men kalaset gick fint och allt var så gott. Själv lagade jag då en cheesecake med rabarber/jordgubb med vitchoklad och ballerinakex botten. Den blev riktigt lyckad om man själv får säga. Får se vad morgondagens kaka smakar, en vitchoklad passionsfrukt kaka.

Här lite bilder från dagen.

Väntar på gästerna

Fasse är så rolig

Värför äter du mina tår

Min ena ostkaka

Svärmor lagade en kinuskikaka

Ludikusin

En gosing

2 kommentarer:

  1. Mums, vilka kakor! Vi har också festat idag och fortsätter imorgon. Jag vill absolut ha receptet på vitchoklad-passionsfruktkakan! Den låter supergod! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skall sätta upp recept så fort ja hinner skriva ner dem :D lagade båda från huvudet, så måste försöka komma ihåg ;D hoppas Olivers kalas gick bra.

      Radera