torsdag 29 mars 2012

Babyrytmik

Idag var det dags för babyrytmik, vi hade sovit en super natt så det var lätt att dra oss iväg till rytmiken. Det där med att passa tider och att ha en baby är inte det lättaste kan jag säga. Jag som alltid är i tid, ibland lite för tidig, så har märkt hur svårt det är med att vara i tid. Eller så kommer just då det börjar och då upplever jag att vi är sena., fast man inte är det.. Men promenaden till rytmiken gick bra, lite fick E guppa sig fram, eftersom jag tog lite fel väg och tänkte gina genom snön. Inte en smart ide´med vår vagn precis, men fram kom vi och 20 min i förtid. 

Vi träffade tre svenska talande mammor från vårt område och den ena bor faktist inte långt från oss, hon har en 7 mån gammal pojke,så det var super. Efter rytmiken gick vi på en snabb lunch till cafe´picnic. Tycker det är super att träffa nya mänskor i området, får säkert en promenad kompis till. Nästa rytmik är om två veckor när påsken är nästa vecka, men vi ska nog fortsätta. E tyckte det var hur roligt som helst, han var vaken hela tiden, vilket var jätte skoj. Nu sover han som en stock, han blev säkert riktigt utmattad,men det var en lyckad färd :)

(En bild på E, som är påväg till rytmiken) 
Nu väntar jag på att min sambo kommer hem- han kör snabbt via Ikea- skall köpa ett smalt skåp till badrummet- så man skulle få lite överlopps saker fint in i skåpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar