måndag 26 mars 2012

Klädvalet..

Vår promenad idag var super lyckad, solen sken och det var härligt att märka att våren faktist är här. Dock hade jag alldeles för mycket kläder på mig.. jag som trodde att jag kommer att ha kallt, när ja satt "sommar" träningsrocken på mig- men hade en windstopper under och det var nog för mycket.
Men lyckat val med kläder till E, han var lagom varm. Vi gick i hela tre timmar, med en lunch imellan. Vi hade sällskap av vår vän, som snart ska få en bebi, vi tycker med E att babyn skulle kunna komma snart så får vi en lek-kompis till :) Imorgon blir det en till promenad. Måste söka körkortet från polisstationen... snart hoppas jag jag kommer at få lite hjälp med bloggandet-gällande layouten- Hanna - som har skrivit blogg redan länge är riktigt proffs- så hon måste nog hjälpa mig :)

Nu blir det lätkä, vi får hoppas att Jokerit vinner :P

1 kommentar:

  1. Jag lovar hjälpa så fort jag hinner :) Fast du hejar på fel lag... Kramar

    SvaraRadera