tisdag 27 mars 2012

... och så har man ett städigt hem :D

Härligt säger jag. Nu har jag städat hela dagen. Emellan åt dock lite umgåtts med E, när han var vaken och åt. Sedan fick jag även lite tränat. Min crosstrainer har stått dammig i snart ett år, hups.. så måste jag ändra på den saken..men skönt var det. Nu njuter jag av kvällen och ger er en liten sneak peak på vårt hem och våren som flyttat in.


(vår tambur, E:s skjortor och tuffa skor, som väntar på användning, gardinerna jag fixa(tyvärr är bilden lite mörk..), balkongsblommorna, och E:s rum )

2 kommentarer:

  1. Onpa teillä kotoisan näköistä!! Niin ja annapa niille crosstrainerin pölyille kyytiä! ;D Tällä hetkellä mullakin on ikävä mun soutulaitetta. Täällä kun ei oikein voi harrastaa mitään liikunnallista. :D

    SvaraRadera
  2. Ni har nog ett fint hem. Om din energi ännu räcker så kan man nog bra komma och vårstäda till oss också..

    SvaraRadera