söndag 25 mars 2012

Nu, Äntligen!!

Hej på er!
Nu skall jag fösöka få mig att blogga :) började förra sommaren, men av en orsak så orkade jag inte skriva något efter ett par inlägg. Men nu, nu skall jag berätta allt och inget för er. Kommer mycket att berätta om vardagen med vår söta pojke som föddes den 7.2.2012. Det var orsaken till min blogg-torka, tröttheten som graviditeten hämta med sig. Kommer mycket att berätta om mina bakprojekt, inredning och allt möjligt annat. Trevligt att du läser och lämna gärna en kommentar :)

7 kommentarer:

  1. Visste ju inte ens att du hade en blogg Marika, men nu så :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hejsan- juu-jag började riktigt nyss :) eller egentligen förra sommaren-men raderade min blogg för fick inget skrivet när jag var sååå trött :P men nu, skall jag iaf försöka :)

      Radera
  2. Heips! Hitta hit från Muffin around, men vi känner via jobbet (vi har talat om den där vagnpromenaden) :) Vad roigt att du också skriver blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad roligt att du hittade hit :D juu- vagpromenaden måste vi ta :) hur låter det om två veckor? nu kommer påsken och vi har dop veckosslutet därpå:) men efter det lugnar det sig :)

      Radera
    2. Om två veckor passar bra! Kommer inte iaf ihåg att vi sku ha nåt då :)

      Radera
  3. Hih, jag hittade nu först din blogg! Va kiva att se alla fina bilder! (:

    SvaraRadera
  4. Va roligt att du hittade hit :)

    SvaraRadera