onsdag 28 mars 2012

idag går de trögt...

Gårdagen gick med 110 i glaset, denna dag har varit mycket trög.. Hade planerat en massa, dejt på stan me en vän, men min natt var bara för trög.. så dejten får bli till en annan dag ..
E sov hur bra som helst, men jag fick inte sömn, fast man var trött.. Har planerat dopet på dagen och sen kunde jag inet sluta planera.. Dopet är om två och en halv vecka...Så de närmar sig..
Så idag har det blivit byktvätt, läsande av inredningstidningar, i vilken jag hittade en mycket passande Arteks "byrå" till E:s rum, tyvärr var den kanske lite dyr för det ändamålet. 

Nu sover E istället på balkongen- vanligtvis är vi på en promenad nu, så jag ska passa på att vila lite själv också. Imorgon skall vi prova oss på babyrytmik, får se om E råkar vara vaken just då. Han har ju sin ena vakenhetsperiod på förmiddagen ett par timmar. Så vi får hoppas på det bästa.

(Asplunds/Arteks Snö serie- bilden lånad från google)

1 kommentar: