tisdag 11 september 2012

Shopping

Det blev en åkpåse till vagnen, det börjar bli så kallt redan. (Färgen tyvärr inte exakt den jag ville, men den får duga)
En windstopper åt Elliot. Funderade många gånger om vi behöver den eller inte. Vi hade ju den i storlek 56 och 62. Tyckte de var så praktiska. Och nu då i 74. Vi har en del halare fått av kusinerna, men problemet är mera att då det varit kallt har hans fingrar och tår varit riktigt iskalla. Nu med windstoppern och muddarna man kan vika hoppas jag på att de hålls bättre varma.

Med de daglilga promenaderna man tar tycker jag det är viktigt att satsa på kläder även för mig. Har inte shoppat så mycket annat nu på länge, men på våren köpte jag en väst som håller vind, men andas jätte bra. Mycket bra med tanke på att undvika tex. bröstinflammation. Det fick bli en likadan som västen, men den har långa ärmar, och även en långärmad träningsblus i tekniskt material. Hoppas de är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar