måndag 10 juni 2013

Att tömma skåpen

Satt just upp lite kläder på Syrrans Garderob för första gången i mitt liv. Hoppas någon vill köpa mina finheter. Allt är i jätte bra skick och ibland funderar jag VARFÖR jag köpt så mycket i tiderna och hur dyra plagg de egentligen är.
Säljer även min studentklänning. Kommer nog in i den men den är i råsilke så den får inte vara tajt, vilket den var. Det är ju redan nio år sedan jag använde den. Men den får nog ett bra hem, får vi hoppas.

Har alltså jobbat i Iso Omena i en märkesbutik och blev efter det helt galen. Även om jag inte längre fick rabatt på kläderna så köpte jag dem. En praktisk tröja med dargkjed som används till allt kan jag betala lite för, men då skulle det väll vara så att allt skulle vara märke av alla plagg. Nu har man just råd med H&M, Lindex och Vila m.m. men ibland unnar jag nog mig något fint i märke för nu tycker jag om kvalitet.

Men kika er in och kolla, borde ladda upp lite mer ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar