tisdag 25 juni 2013

En morgon

Vaknade 6.36 av att någon plingade på dörren, blev vett skrämd. 
Har det hänt något, vad står på? Vaknar Elliot? 

Inte nog med en pling det plingas en gång till och ännu en gång. Blir nästan tokig, sluta nu för he***te och plinga.  
När jag väl hinner öppna dörren före nästa pling står vår tassiga tobaksgubbe till granne utanför och pekar på mina nyklar som blivit i dörren.  Nämen vad snällt, tack tack. Alltså de sku ju nog ha stannat där ett par timmar till. Argh! 

Tur i oturen sover min pojk. Men blev så till mig att jag inte längre ides få fast från sömnen, sen när man skulle ha vakna till Elliots prat skulle man varit ännu tröttare. Nu har jag då ätit morgonmål, surfat, och bloggat innan pojken vaknat. Produktivt det också. Men är lite bitter eftersom jag sov så djupt och skönt jut då han plingade. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar