torsdag 13 juni 2013

Vilken dag x2

Om gårdagen var en super dag så har denna dag varit allt annat. 

Att ha skött en bråkstake till unge ensam nu i en vecka börjar mina resurser tvina bort. Ärligt sagt känner jag mig som en urdriven trasa som är färdig för att kastas bort. 
Har noll tålamod när det görs något bus för sjuttielfte gången. Idag har nog dagen varit värst. Direkt på morgonen börjas det och till och med protestar han när han sover. 
Han har tydligen kommit in i en protest fas, vet inte om det är en protest att hans pappa varit så länge borta eller bara tillhör åldern. Men anyways så orkar jag inte länge till. Lyfter åter hatten åt alla singelföräldrar! Ni är gjorda av stål! 

Nu skall denna mamma ta en lugn stund före busen (monstret) vaknar igen. 

Här fås det nog inga mammapoäng efter denna dag och detta dåliga humör.

2 kommentarer:

  1. Vissa dagar orkar man bara inte och jag tror nog man är en bra mamma fast man ibland har nerverna på ytan! Kämpa på och idag kanske är en bättre dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, försöker kämpa på, som tur känns det redan bättre när en vecka har gått :)

      Radera