onsdag 17 juli 2013

Fråga bloggen

Har ett dilemma. Hjälp mig,snälla. Ge era synpunkter så räddar ni mig från gråa hår.
 Elliots nya rum håller på att forma sig i mitt huvud om tapet,färger mm. 
Elliot har nu ett ganska så neutralt rum vad som gäller färger. Och har själv tyckt massor om det. Men han växer och blir större och snart kommer han att säga högt: Mamma , jag vill ha detdär och dethär. Så ännu kan man ju lite påverka, eller hur? 

Ränder är min stora favorit i vad som gäller tapet, men försöker tänka i lite större helhet. Vill jag ha samma som nu? Hittade en tapet av Firm Living som jag gillar. 

Men hmm, när provbiten kom hem funderar jag nog ännu. 
Som jag tidigare bloggat om Mr Perswalls Whole wide world tapeten, så blir den helt enkelt för dyr i ett barnrum. Väntar nämligen ännu på krit och rit katastrofer. Eller kan man undvika sånt? 

Nuvarande tapet

Mr Perswall tapeten 


Nu är frågan, vad tycker ni? 

4 kommentarer:

  1. Mr Perswall tapeten är alldeles jätte fin tycker jag! Alva är nu 3 år och inte en gång att hon skulle ha ritat på en vägg (ännu) men barn är väl olika och vi har också bott så pass tätt att vi bra kunnat hålla ett öga på henne.

    SvaraRadera
  2. Själv skulle jag nog välja den randiga. Alla är super dock!

    SvaraRadera
  3. Alla är fina, men det blir lätt mycket saker i barnrummen då de blir större så jag skulle nog också välja något ganska neutralt för att det inte blir för mycket. Andra sidan tycker jag nog att det är trevlig med färger i barnrum. Svårt :)

    SvaraRadera
  4. Tack för tipsen:) har bestämt för den randiga i det nya emmet också, tycker som mycket om den och den är ju mycket billigare:)

    SvaraRadera