måndag 1 juli 2013

Väntar

Sitter på soffan och väntar att jag kan gå och sova. Elliot hade en mycket konstig skrikattack för ca. en timme sedan. Han kan ibland börja gråta, men somnar vanligtvis om fort. Behöver inte ens gå in i rummet. 

Nu märkte jag på hans gråt att han inte slutar, det blev bara starkare och starkare. Blev ju orolig och gick in för att trösta. Ingen aning om var felet är, men den ena stora kindtanden som har redan ett hörn uppe så får alla tre hörn upp nu samtidigt. Eller så var det en mardröm. Men han kan gråta hysteriskt även om jag är inne i rummet? Så konstigt. 

Lugande honom i famnen satte sedan ned honom vilket ytterligare ledde till gallskrik. 
Satt sedan en stund i rummet så han lugnade sig helt. Han har en tuggring alltid i sängen som han ofta gnagar på. Den fick sig lite efter hans tuggande nog just.

Nu ÄNTLIGEN tror jag han somnade om. 
Puuust! Jag som skulle lägga mig tidigt, yeah right. Tur så var man ju vaken så det är lättare att nu gå och sova. 

Vi hoppas på en bra natt. Är alldeles för bortskämd redan med vår lyxnätter nuförtiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar