onsdag 7 augusti 2013

På stan

Idag har jag åkt in till stan för att ta bort några födelsemärken. Tyvärr är de i ansiktet så det måste göras av en plastikkirurg. Men var i goda händer, hon som tog bort dem var
nog bra, för det priset så måste det väll vara. 

Före det träffade Hanna och Hubbe på Ekbergs. Första gången jag besökte stället. Min citron paj var så mumsigt god. 

Nu undrar ni ju hur jag ser ut. Ja-a, det tål nog inte dagsljus, men om det verkar bättre imå lovar jag posta en bild. Hmm..
Elliot var söt då han såg mig, han pekade på mina plåster och var jätte intresserad över dem, men förstod fint att mamma har pipi, eller bo-bo som vi säger på gården. Vi har alltså en pojke vars pappa är från Kanada och pipi betyder ju lite annat, så vi använder bo-bo ifall det behövs användas på gården. 

Men iaf, super med träff på stan mindre super att man ser skrämmande ut. 

1 kommentar:

  1. Ser det bättre ut idag?! Och tack för sällskapet igår :)

    SvaraRadera