lördag 17 augusti 2013

Så fint!!

Är helt kär i vårt nya hem. Det blir så fint nu när det är målat. 

Men usch fy så smutsigt de lämnat efter sig. Hade nog själv tänkt skribba vår wc och badrum före vi flyttar. Skulle aldrig kunna lämna så smutsigt som där är. Speciellt badrumet äcklar mig så fruktansvärt. Usch!! 

Men köket var fint städat och en massa skåp och lådor har vi. Lyx. Ett minus var köksarbets ytan. Den går i svart och man ser allt smuts och torkar man det så syns de våta sträcken som torkat. Men som tur går det att byta ut sen när man blir le. 

Här några sneak peak bilder. Mera kommer så fort vi får färdigt. 


Köket från olika vinklar. 


Terrassen, trappan, spisen och Elliots halvfärdiga rum. (Man ser dåligt färgen och tapeten) 



3 kommentarer:

  1. Använd microfiber-duk att torka av köksbänken. Då lämnar inga ränder. Jättefint ser det ut! Jag blir fixsugen igen men frustrerad då jag ju inte kan göra nåt målande själv :/

    SvaraRadera
  2. Ser jätte jätte fint ut, härligt med gammal kakelugn! Alltså vårt hems förra ägare lämnade också så otroligt skitigt efter sig att jag höll på att äckla ihjäl mig. Barnmatsfläckar precis överallt, badrummet fullt av hundsmuts, kökets alla lådor fula med fläckar och smulor, YÄK. Hur täcks folk?

    SvaraRadera
  3. Det ser jätte kiva ut. Grattis till nya hemmet :)

    SvaraRadera