lördag 17 augusti 2013

Spännande

Idag slipper även jag till vårt nya hem och fixa/städa. Skall bli spännande och se hur min man fått målat och hur det ändrat när man fått ny färg på väggen. 
Skall ta lite foton och lovar posta lite sneak peaks senare idag. 

Min man hade redan stött på några av våra nya grannar och han sa att de är så pratglada och trevliga. Skall bli super roligt att få träffa dem. Väggrannen har tre barn och den yngsta en månad yngre än Elliot. Kommer att bli super. 

Nu väntar jag bara på vår skjuts, mina föräldrar kommer och tapetsera idag så vi får det färdigt. Elliot får åka till famo och skötas. Hipp hurra, det blir nog bra! 

2 kommentarer:

  1. Jee spännande! Väntar med iver på sneakpeakbilder :)

    SvaraRadera
  2. Jee, täälläkin odotetaan innolla kuvia uudesta kodista! :)

    SvaraRadera