torsdag 22 augusti 2013

Vitare tänder?

Fick som Buzzador mitt första paket hem på posten förra veckan.
Blev genast överraskad om att Buzzandet gått bra och många är intresserade och frågar vad en Buzzador gör. Speciellt den äldre generationen, som inte hört om det. 

Fick prova Pepsodent White Now Gold och har använt tandkrämen nu en stund. Tycker till och med mina hörntänder synligt blivit ljusare. Inte alltså helt vita, men mindre gula. 

Skall även dela ut små provtuber av tandkrämen. Roligt att många får testa produkten. 

Som buzzador får jag pröva på olika produkter och därefter berätta vad ärligt jag tycker om dem. Vid vanliga kampanjer får jag produktprover att dela ut till vänner och bekanta som även prova dem och sedan utvärdera. 



2 kommentarer:

  1. Åh, varför fick inte jag en tub i tisdags?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säg int annat, hade fört den redan till nya stället med hopp om besök där;) men sparar en tub ät dig :)

      Radera