tisdag 28 maj 2013

Hör och häpna

Är lite sådär paff av mig nu. Nu kan jag berätta att Elliot är nästan helt torr på dagarna. Är så förbaskat stolt att jag hurrar varje gång han meddelar att det är wc-time. Dock sitter vi "några" extra gånger på byttan då han tycker det är kul, men sådär överlag är det så Wow! 

Efter att babybjörn wc-ringen köptes via tori.fi, så har det varit ypperligt. Dock sitter han ännu på pottan också, vi har kört båda. Men är nog så stolt. 

Nu ska jag sluta skryta och visa en bild från idag då vi hälsade på min farmor och hennes katt. Elliot älskade katten. 


Men vet ni känslan hos äldre folket när där finns sååå mycket stuff och det är verkligen inte babyproof. Man springer runt som en galning och pustar djupt då man går därifrån. Sådant idag alltså. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar