fredag 24 maj 2013

Positivt tänkande!


Gav som present åt min mamma i julklapp biljetter till kvällens Humorlandskamp på Svenskis. Skall bli roligt att gå på stan med mamma och få vara på tumis. 

Det som känns snopet är att igår då jag vaknade mådde jag prima, vi klädde på oss gick ut och gjorde det vi brukar. 

På eftetmiddagen kände jag halsont, som inte ville ge med sig. På kvällen kom den förbaskade snuvan och kittlet i näsan. Natten gick sisådär, lite feber och man sov inte djupt. Mådde pyton. Har kurerat mig med Burana(får inte äta det, men vad gör man) och tagit en kort tuppis nu medan Elliot sover. Hoppas innerligen att man mår bättre snart. 

Hoppas detta går över snabbt, vill så gärna träna. Hade som plan att igen imorgon gå till gymmet, men måste nog stå över denna gång. 

Kommer inte ens ihåg när jag senast varit sjuk. Men med skratt går väl detta om och lär väll få skratta en hel del idag. 
Tänka positivt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar