torsdag 5 april 2012

det där ljudet...

E har nu i ca en vecka börja mer och mer jollra. Först trodde jag det var lite på misstag, men nu kommer de dag för dag mera ljud :) detta joller och smil han ger ifrån sig är nog av de gulligaste. Han är en sådan gosig baby, och på morgonen får man nog umgås i ett par timmar med honom, härligt :) Han är så nöjd i sin sitter och lyssnar gärna på sin speldosa :)

Igår hade vi besök av den sötaste lilla Ian. Han är 6 mån gammal- vilket smil han har och hans ögon- riktigt en gosing.

Idag skall vi nu äntligen söka mitt körkort... hmm.. hoppas där inte är kö.. blää.. men sedan får vi träffa min sushi-kompis Anna :) hon har sedan början av februari varit i moskva och studerat- så hon får nu äntligen träffa E :) och vi ska gå på sushi :D jag brukade före min graviditet äta sushi typ en gång i veckan med henne, nu när man skulle lite få göra de (vet att de inte rekomenderar pga Norin) så har jag inte haft lust... måste vara orskaen när sushi-kompisen inte har varit me :P men idag!! JESS!!

Så denna vecka är full av träffar och besök- och det tycker vi om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar