torsdag 19 april 2012

hejdundrande morgon.

Hade bestämt träff med en vän på babyrytmiken idag, men jag sov en dålig natt och hade redan bestämt att jag inte far på rytmiken.. Satt ett meddelande att jag inte kommer redan tidigt på morgonen.
 E sov bra och vaknade vid tie tiden och jag gav mat. Själv var jag så pigg och tänkte att inte skall E behöva lida från "sina hobbyn" då mamma e trött, så jag böt på honom, klädde på, snabbt på med ytterkläderna och i vagnen. Själv snabbt bort med pjamasen och snabbt något vettigt på, tvätta tänderna, ytterkläderna på och ta med lite morgonmål. Allt detta på 30 min, vilken "kekerosberg" alltså.
Sedan gick vi till babyrytmiken med ännu snabbare takt, kom fram i tid och njöt av babyrytmiken för fullt.

Dagar som dessa kan man high fivea sig själv. Nu är klockan först två och man har hunnit göra fast vad. E sover duktigt på balkongen och skall själv ta en tupplur. 

Fick annars låna en Manduca till provs,om den fungerar så måste vi nog skaffa en. Upplevde att babybjörnen skar riktigt illa in i axlarna och vår pojk är nog inte av den minsta sorten så, vi får hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar