torsdag 26 april 2012

Manduca

Att skaffa den eller inte, är frågan...? Det är super svårt att veta om den sen är bra eller inte. Har haft en på prov. Har tyckt om den det lilla jag provat, den sitter mycket bättre än baby björnen på mina axlar.
Taikuri tycker den är bra och har tyckt om den. Borde vi skaffa den?
Har kollat om Huuto.net skulle ja bra och billiga, men vad är det egentligen för skillnad på den gamla och den nya modellen? Men tycker det är svårt, har lite lust att använda den på vappen nämligen och vappen är ju redan nästa vecka, väll lite sent ute..

Annars har vi idag njutit av babyrytmiken, sovit gott i vagnen i fyra timmar efter rytmiken-det var väll lite tungt det där med sång.
Sedan har jag provat att laga tomatsoppa för första gången- blev super gott- fick inspirationen av Mya. Hade dock lite andra kryddor- men gott blev det.

1 kommentar:

  1. Kanske lite sent med den här kommentaren eftersom ni redan köpt Manducan, men jag tycker den är alldeles super! Jag prisade den senast idag när jag bar den äldre (2 år) i den och den klämde ingenstans. Man får midjebältet tillräckligt spänt så tyngden inte är bara på axlarna mm. Tycker den är värt varje cent. Vi ska absolut ta den med till Grekland om en månad :)

    SvaraRadera