fredag 15 mars 2013

Ändrade planer

Idag hade vi tänkt åka in till centrum för att träffa Hanna och Hubbe. Men idag på morgonen verkade Elliot lite förkyld, hostade och rösten är annorlunda. Det var ett bra val att stanna hemma, han har nämligen hostat mera nu men vi hoppas det är inget destu mer än lite hosta.

Själv mår man prima iaf efter en bra träning på gymmet idag. Elliots famo kom och se efter honom den stunden och under tiden hade till och med pappan i huset kommit hem.

Är så inspirerad att träna nu då jag börjar se resultat. Är verkligen överraskad att jag tycker det är kul med att gå gymmet.
Idag då jag var till butiken och tänkte på morgondagens "godisdag" tog jag lite mörkchoko. Detta är nog mycket konstigt, men på ett positivt sätt liksom.

Fick så fina tulpaner att jag önskar er alla en glad weekend med denna bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar