söndag 17 mars 2013

Skön söndag

En söndag med inga planer. Inga måsten utan man för välja exakt vad man vill göra.

Började denna morgon med ett gym-pass. Åj, vad skönt. Kom hem hängde upp byket, dammsugade, fixade Elliot och sova och nu sitter jag och njuter.

Tänker gå ut på eftermiddagen med Elliot så fort han vaknar och vi ätit mellanmål. Mycket skön söndag kan man lugnt säga.

Funderar här hur jag skulle villa fixa något nytt i vardagsrummet. Ny inredning med hjälp av små saker som nya gardiner eller soffdynor. Hmmm. Har ni tips?

Glömde annars nämna att det är ystävänmyynti igen här nära oss på Mikkolantie. Fashion house tycker jag huset heter. Hittade igår åt Elliot en collage och byxor plus en jacka. Hittade även sport toppar åt mig för ynkliga 30 euro för två par. Den ena testade jag idag, funkade fint. Tyvärr känns den andra lite tajt.
Men lönar sig att gå en sväng där ifall ni hinner, öppet ännu till 16 idag. Men kan berätta att det säkert ar värre än galna dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar