måndag 18 mars 2013

Bra shopping

Vi körde ett varv till At Lastenturva idag och inhandlade lite grejs vi behövde hem och till bilen.
En spegel så jag kan se Elliot då jag kör ensam, ett skydd för bilbänken när det kommer smuts från skorna, en tallrik med sugkopp(får se om den fungerar eller inte) och vi köpte även "skyddknappar" till spisen för Elliot har lärt sig att svänga på dem.

Ett par små simskor kom även hem, väntar redan på resan.

Vi testade Babyjoggern och skulle ha köpt den via dem men fick inte ett bra erbjudande på bäggen som man sätter den i då man flyger. Fick billigare från nätet vagn, skyddsbag och en lite cooler väska till sommaren och allt hem till dörren. Bueno! Nu är jag nöjd.

2 kommentarer:

  1. Jag vet att du har skrivit det nånstans, men jag har glömt och orkar inte leta. Vilken Baby Jogger skaffade ni? Bara nyfiken :)

    SvaraRadera
  2. Vi köpte city mini gt modellen:)

    SvaraRadera