torsdag 28 mars 2013

Sovpremiär i Joggern

Tänkte då den är ännu så fin och ren att det vore bra att Elliot sov i vagnen före vi tar den i användning. Så han får vänja sig med den. Han har nu sovit inomhus i vagnen i ca tre veckor för vår balkong är en bastu redan nu. (har fönstret öppet så det blir rätt svalt, men tyvärr är det ju inte samma friska luft han får)

Det med en dagsvila får vi nog ännu drömma om, och speciellt nu då han e sjuk sover han nog två eller så mycket han vill.


I två dagar har han ju sovit uselt sin dagsvila, hostar konstant. Men idag märker jag att han hostar men det stör inte honom, eftersom Emmaljungans liggdel är helt nere, men Joggern går till 150 grader ger det en lite lutning så inte allt slem går i svalje.
Än så länge sover han, vilket är mycket mer än de två tidigare dagarna och han har mer utrymme även nu i den nya vagnen, så det verkar lovande.

Det som jag tycker ännu är konstigt är att ha Elliot me ansiktet mot färdriktining. Ännu såklart van med att alltid ha honom mot mig. Men man vänjer sig ju med allt.

Nu lunch, sedan blir det en trip till min Famo. Min faster är på besök från Sverige så skall hälsa på. Synd att pojkarna är sjuka. Vill ju inte ta med Elliot, han skulle snora ner allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar