lördag 5 oktober 2013

Effektivt

Är super effektiv på morgonen om jag får städa och fixa ensam. Svårt såklart med en liten i huset. Men mannen stannade hemma idag från träningen så jag har under två och en halv timme lagat lunch färdigt, dammsugat, tvättat golv, tvättat badrummet och nu packar jag det sista inför kvällen och övernattning på hotell. 

Vi skall nämligen föra Elliot till min mamma och pappa. Sedan kör vi in till stan och tar in på hotell Haven. En sju rätters middag på chef & sommelier med ett gäng vänner ikväll och sedan kanske ut i  helsingforsvimlet. Vilken härlig dag alltså. 

Det bästa är ju att jag fått städat så det är även skönt sedan att komma hem till ett rent hem. 


Klänningen vald och naglarna fixade. Let the party begin! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar