torsdag 3 oktober 2013

Snart

Snart är vi nog igång igen. Vi fick både jag och Elliot en dunder flunssa på måndag eftermiddag. Nu börjar vi vara i skick igen. Snorar lite såklart, men definitivt på bättringsväg. 

Skall nog peppra mig ännu, imorgon blir det nämligen hårfixupdate! Det är typ tre månader sen senast. 
Är bara lite osäker vad jag skall fixa. Har låtit håret växa nu en längre tid. Mitt hår har aldrig varit såhär långt, heh. Men det är lite krångligt tycker jag. Klipper det nog inte så kort som jag en tid hade, måste nog kunna få fast det men funderar över något nytt? 
Hjälp mig? Ny färg? Kört med blondering nu i typ 12 år så är lite skeptisk på vad som passar. Har ju inte råd att springa allt för ofta till frissan och färga om det igen. 

Några tips? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar