onsdag 30 oktober 2013

Spännande

Är ännu inte nervös men väntar med spänning på veckosslutet. Skall själv nämligen flyga till Sthlm för tre nätter. Joo ni läste rätt, TRE nätter.
  Har aldrig varit borta så länge från Elliot vilket kommer vara det svåraste troligen för mig. Även om jag vet att han har det hur bra som helst med sin pappa. Men ni vet det där förbaskade mammahjärtat när man "har lov" att njuta och så funderr man ju på den lilla. 

Skall övernatta hos en god vän som flyttade dit förra året. Skall även träffa min gamla faster som bor där. 

Men berätta för mig de bästa butikerna nu i Stockholm och var man liksom "måste" shoppa. Vet inget om nya butiker etc. längre. 


2 kommentarer:

  1. Nauti minilomasta!! :)

    SvaraRadera
  2. Själv älskar jag Massimo Dutti (inte en ny butik, dock...)

    SvaraRadera