lördag 12 oktober 2013

Program x 100


Har haft en massa program de senaste dagarna, därför lite tyst på bloggen. 

Igår var det I love me-mässan som gällde. Hittade en hel del grejs och är verkligen nöjd med besöket. Vanligtvis går jag runt i en timme och är färdig att gå hem. Igår gick vi i över tre timmar, så ett bra sätt att spendera en massa pengar man inte tänkt sig. Hups.
Och super sällskap hade jag så det gjorde dagen ännu bättre. Tack Nadja. 

Köpte Moroccan oil för håret. Ett måste enligt min frissa, så snällt köpte jag då de hade erbjudande. 

Sedan var Super food det nya på mässan. En massa olika märken och nya märken som jag inte hört om tidigare. Det blev lite rå choklad, lite pressad kokosolja, risprotein och chia frön. 

Igår kväll var vi över hos väggrannarna för att äta kräftor. Mums. Så en bra fredag med andra ord. 

Idag blev det Itis och PoPens second hand grej de ordnade. Och kan berätta att det var galnare än galna dagarna. Det var ju rent sagt lugnt på stocka. Huj. Och tanken av att ta barn med... stackars mammor som hade sina ungar med. 

Hittade som nytt mössor och strumppisar. Sedan en 98:ans storlek höst/vår halare från loppiset. 
Ursäkta den dåliga bilden.. Men beskriver hur galet det var. 

Mina fynd

Var ju även på galna dagarna och råkade gå förbi och se att de hade Sorel skor kvar. Kan ni tänka er att vi kör nu med storlek 24/25(beställde 25 på morgonen via nätet) Av detta märke var 27 bra åt Elliot. Elller 27an är nu passlig, måste överväga och se när han vaknar om det borde vara 28. Helt galet. 

Sorel skorna

Ni som känner mig vet att utan böcker kan man ju inte komma hem från hullut, så köpte en hel del. 


Lite julklappar och lite kritor måste man ju köpa. 

Idag på eftermiddagen har vi även program med konsert i Nickby. Helt super. 

Måste ju även nämna att min man har SEMESTER nästa vecka så om ni inte hör mycket här på bloggen så vet ni varför. För det betyder ju SEMESTER för mig. Hah. Som tur har han ännu 8 veckor att ta ut så får nog njuta av semester ännu. Lyx. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar