onsdag 2 maj 2012

Att komma i form..

Idag börjar joogan jag har anmält oss till. Skall bli intressant och se hurudan jooga det är- tanken var att barnen får vara med, men i rörelserna är inte barnet med. Skönt att börja lite komma i form, dock älskar jag våra långa promenader men att konkret göra något som jooga eller pilates, som jag tidigare har haft som hobby är jätte skönt. Väntar även på en rikigt heavy jumppa, som zumba typ, men det får man vänta med ett tag ännu- finns inga baby-mama zumban precis :)

2 kommentarer:

  1. Jag hade också tänkt börja med yogan men jag inser att det blir lite för mycket program för oss i vår så vi sparar det till hösten. Skriv gärna om hur det verkar, om du rekommenderar det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. yogan var bra- skönt och roligt var det :) rekomnederar varmt- fortsätter säkert sen på hösten :)

      Radera