tisdag 8 maj 2012

skillnad på vagnar..


Då vi var i sibbo på veckosslutet använde vi vagnen vi har köpt dit, så vi inte behöver rouda vagnen alltid med oss. Det är nog stor skillnad på vagnar tycker jag. Vår nuvarande är så behändig och liten och lätt at skuffa- den vi har där känns som en traktor. Vi kommer att bli av med vår britax vagn på hösten och funderar att köpa en stabilare resevagn, som även går att använda sedan på vintern, men super svårt att veta vilka som skulle vara bra.. Någon som vet? Känns dumt att köpa en dyr resevagn som sen inte funkar..




2 kommentarer:

  1. http://www.brio.fi/To_Go_Stroller/Pushchairs/Spin.aspx själv är jag brio frälst...en sådan skulle jag själv kunna tänka mig skaffa...tycker om att framhjulen är sådana som "snurrar"...men dom kan man även låsa...så enkel att gå omkring i butiken med o på stan..men d e kanske int sen d bästa att ha på landet..men om ni har en vagn där så då behövs den ju int ti d...

    SvaraRadera
  2. De e exakt dendär jag tittat på :) måste gå å testa den - verkar iaf bra :)

    SvaraRadera