fredag 11 maj 2012

En helt vanlig dag

Idag har vi sovit länge på morgonen, Elliot sov från halv tie till halv sex- helt kreisit, och fortsatte till tie.
Nu väntar jag på lyx-middag ala´min man- innre file´, nypotis, hollandaise-sås, sparris och sallad. MUMS!!

Läste just tidningen- denna artikel tyckte jag verkade lite..hmmm.. skum... alla gör väll på sitt eget vis, men vet inte riktigt om jag tycker detta är okej liksom. Tycker redan när barnet kan tala och säga typ- ge mig tiss, att nej huj.. men som sagt vill inte döma någon men att provocera med denna bild...

2 kommentarer:

  1. urk..ja förstår int o kommer aldri att förstå...d e helt sjukt o kan int vara ti nån desstu större nytta heller...! hade en patient som var 5år och ÄNNU drack bröstmjölk..lixom helt som en bebe...o d typen had o ett lillasyskon som va välan under 1år..så dom åt där sen turvis..HUJJJ!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nämen usch, en fem åring.... jag förstår nog inte heller...

      Radera