fredag 25 maj 2012

En färd till Pikkujätti





Noh, de tog då tre månader och två veckor så fick vi besöka pikkujätti för första gången. Elliot mår nog bra, men igår på morgonen märkte jag en röd nippa vid nacken, såg ut som ett myggbett. På kvällen hade han ren flera. För en vecka sedan hade han svettnippor vid halsen, så antog att det var sådana igen. Men idag på morognen hade han ännu mer av dem och de är vätskefyllda. Diagnos: vattenkoppor. Inte allttid man tänkt att en fyra månader bebis skall ha vattenkoppor. Elliot är ju solstrålen själv, så anade inte ens något. Så välkommen till oss, ifall ni vill ha vatukoppor.



Roligt att vara på magen

vad glad jag är, fast jag är nipprig

2 kommentarer:

  1. Hmmm... Sku komma genast ifall jag inte sku vara så trött på det här med att vara sjuk. Och sen vet jag inte hur flunssa & vattkoppor går ihop för Isak. Så tror jag väntar med vattkoppor tills att vi är två vuxna hemma... men borde nog komma och hämta mitt tukkukort :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aijoo, ja har det ännu :/ hu ska vi få det ti er? Borde jag posta de? Välkommen ifall ni vill ha vattkoppor;)

      Radera