tisdag 14 augusti 2012

Att fynda

Är jätte dålig att springa på olika loppisar. Min syster som är gurun själv gällande loppisar springer typ en gång i veckan på olika.
Vi var idag med grannarna på Vekarakirppis i Gumtäkt. Ja,eller jag var inne i 5 minuter eftersom Elliot vaknade, men se på bilden värför min motivation att leta och fynda något dog direkt vi kom in.

Kan man inte vika kläderna tillbaka efter man kollat utbudet, tror inte personen som säljer dem lämnar det så råddigt.
Vet ni bra loppisar i H:fors eller Esbo? Eller var fyndar ni?
Snart börjar Myyrmäki kirppis, men att gå med barnvagn är inget hiphejs berättade min syster.

Jag håller mig till facebooks loppisar istället. De finns allt från POP till lindex och kappahls, och de har fungerat super bra.

1 kommentar:

  1. Jag var också där idag! Och jag stannade typ 5 minuter, för det var alldeles tjockt med folk, råddigt, en massa skrikande barn, hett och trots att jag hade C i resevagnen visste jag inte var jag skulle ställa den/var C skulle vara. Suck! Men visst har jag nån gång fyndat nåt där och alltid är det inte lika kaotiskt.
    - Mikaela

    SvaraRadera