fredag 8 februari 2013

Besviken

Är så besviken! Hade för första gången klickat hem saker från Ellos. Kläderna var helt okej men det som jag väntade på var leksakslådan.

Min man började laga ihop lådan och konstaterade att dett inte är något att hurra med. Kvaliteten alltså. Nåjaa, det tog en kort stund så var en skruv av.

Jahap, ringde Ellos kundservice och fick betjäning som var ett bottennapp. Vi tänkte att vi kan ha lådan i varje fall utan lock så märkte jag att den inte satt fast riktigt ordentligt. Tre skruvmekanismer som skulle hålla lådan på plats hade gått av. Vilket "fynd" alltså. Usch så ledsen jag blir. Då har jag betalat redan lådan och får säkert vänta på pengarna i en evighet.

Har ni tips på snygga leksakslådor som kan trösta denna mamma?

1 kommentar:

  1. Vitsi så tråkigt! Nog borde den gå att returnera. Jag tar alltid på lasku och betalar bara för det som jag håller.Vi fick ju den där slarvigt inpackade mattan i höstas (den hade fått hemska veck) som jag returnerade direkt. Blää!

    SvaraRadera