fredag 22 februari 2013

Redo för sommar

Vi förde idag min systerdotter till mumma och muppa. Hon blir ännu en natt där.

Passade på att besöka Nella&Nuttu och Babystyle med min syster. Hittade två par shorts åt Elliot. Ett par sköna pellava och ett par Billabong. Även en fin haklapp hittade vi. Nu är vi redo för resa och sommar.

Vi åkte en sväng via Vaunuaitta, vi köpte en resesäng åt Elliot som vi tar med på vår resa. Hoppas den blir bra, iaf tyckte jag om att den var lätt. Brio är märket på sängen.

Nu är frågan, att köpa en resevagn eller inte. Hmmm..







5 kommentarer:

  1. Tack för peppande kommentaren i min blogg! Vi har ju så gott som jämngamla barn så kommer nog titta in här i fortsättningen också!

    Vart ska ni på resa? Vår resevagn kastades sönder på senaste flyget i januari så jag sku nog rekommendera en resevagn (pga OM det sku hända nåt under flygresan så är det int ykkösvagnen som får sig.) Jag fick 9e ersättning från reseförsäkringen av att den förstördes :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset med resevagnen, vi åker till Nizza i slutet på April så en stund måste vi vänta ännu:) men är så i valet ocj kvalet med att köpa eller inte, babyjoggern jag hittat kostar ju blod så...
      Hur fick du så lite från försäkringen?

      Radera
  2. Äsch, vi sku ha haft en resesäng extra. Har aldrig behövt ta säng med när vi har rest, köpte den när vi bodde i Sthlm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå äsch, men är nöjd med denna eftersom den väger endast 7 kilo:) vi har hyrt en hel lägenhet i Nizza och åker med Annika, Famo och Fafa, så en säng åt Elliot måste vi nog ha med, tyvärr..

      Radera
  3. Härligt med resa! Är så sugen på att åka, men får vänta med det.

    SvaraRadera