måndag 11 februari 2013

Typiskt

Att känna sig lite flunssig när man vaknar på morgonen. Usch så typiskt, annulerade vår träff ifall vi skulle smitta en bobba. Men tror Elliots snuva är mest tandrelaterat.

Min konstiga känsla i kroppen är sådär när man håller på att insjukna, men jag tänkte att inte nu. Jag gick och tränade istället och sket totalt i att ta det lugnt, det hade jag ju gjort hela dagen.

Men ack så skön känsla med träning och att lite komma bort och samtidigt göra något "vettigt".

Men får se hu smart detta var imorgon om min kropp säger upp kontraktet.
Nu lite stretcha och sedan sova, bara vår son skulle somna.

Vi kämpar igen med insomningen. Sedan sover han sin vanliga sömn, men tråkigt när det alltid går tillbaka till början med sömnskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar