fredag 22 februari 2013

Vår sjukling och kusinen

Även om Elliot har varit gansdka så sjuk hade vi bestämt att hans kusin skulle komma hit. Han har haft massor av sällskap av henne. Ger henne en massa kramar och de leker så fint tillsammans.
Vi började med antibiotikan, men läkaren tyckte igår att det inte skulle ha behövats, men nåjaa. Tycker själv han e lite lite bättre redan.

Var även själv igår på zonterapi, galet kan jag säga. Har ju haft olika krämpor och det som kändes så konstigt efteråt var höftet och då gjorde hon inget till det utan tryckte på punkter i mitt öra och fotbotten. Före zonterapin blev det lite loppis. Hittade en kavaj och crocs åt Elliot. Två tunikor åt min yngre systerdotter och sedan en söt klänningsbody åt Hannas bebi Hubbe.

Kram
Jag söker min kusin som leker kurragömma med mig

Kraaam


Fina loppisfynd

Galet många kramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar