onsdag 6 juni 2012

Effektiva dagen fortsätter...

Min kära man hamna stanna på jobbe sent idag, så det blir inge kalas, lite tråkigt nog.
Men eftersom vi nu inte åker så fortsätter jag vara effektiv. Har pynjat en massa kort, det är super roligt och avslappnande. Köpte 3D "nallar" , som man sedan lagar ihop så får de en rolig effekt, sedan en "stans" till blommor.
Borde säkert ta fram mina smyckes grejs. Problemet med att börja laga smycken igen är att materialet är super dyrt, och sen använder jag nuförtiden mer sällan smycken.

Elliot är urgullig, han fösöker redan hasa sig framåt på golvet, tycker nog man kunde lite stoppa tiden. Som tur slipper han ännu inte framåt, men nog lite till vardera sida.

 Kort
And round he goes

framåt, framåt ( i bakgrunden ser ni vårt nya tv-bord)


2 kommentarer:

  1. Var har du köpt de där nallarna till korten? Får lite lust att fixa kort. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte materialet från sinelli vid forum. De finns typ material till fyra kort i ett paket. Jätte roligt att laga, ingen har säkert likadana kort, så det är mer personligt :)

      Radera