tisdag 27 november 2012

En Bra Dag

Jag tycker jag inte gör annat än städar här hemma. Tycker nog om att städa, men tycker att det alltid finns så mycket att göra.
Fixar undan stuff, och varje dag samma sak. Dammsuga borde man typ två gånger i veckan, men hos oss blir det nog bara en gång.

Elliots leksaker gör ju också sitt. De är överallt i vardagsrummet så fort han leker på golvet. De stör mig inte så mycket men att plocka upp dem i korgen typ tre gånger i dagen är lite irriterande, ibland låter jag dem vara under hans vila huller om buller över golvet. Men man vill ju ha det städigt, en stund iaf om dagen så man plockar snällt dem i korgen igen.

Nu njuta en stund av lugnet med en kopp glögg. Är hemma i två dar på tumis med Elliot när mannen är på kryssning.

Detta är en bra dag med infon om att Elliot fått en ny lekkompis. Min vänninna födde en flicka i natt så det skall bli spännande att gå och hälsa på dem. Härligt med baby doft.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar