onsdag 21 november 2012

Ett bra beslut

Jag är mycket nöjd över beslutet att Elliot började sova i eget rum.
Min första tanke var att der blir väll ingen sömn när man springer från det ena rummet till det andra.

Men det har nog varit mera sömn nu. Elliot sover bättre i eget rum. Nästan hela natten igenom, han har vaknat två nätter klockan sex för att äta och en natt fem tiden, idag vaknade han sju och åt och somnade om.

Elliot stördes tydligen mycket av oss och vi hoppas ju att det håller i, iaf för stunden. Men överlag är jag mycket nöjd.

1 kommentar:

  1. Och jag som är så glad då Birk äntligen kan samsova! Han sover överlag i vårt rum men i egen säng och hela natten men kan vakna mot morgontimmarna och vill då i vår säng. Tidigare om jag försökt ta honom mellan oss har han bara vaknat till och börjat härja omkring i sängen men nu söker han sej bara tätt intill mej eller Chrille och somnar om direkt och det är så förbannat ljuvligt! Alla är vi olika, ingen skillnad hur och var dom sover bara dom sover :)

    SvaraRadera