söndag 18 november 2012

Hur gick det sen?

Elliot sov sin första natt ensam i sitt rum. Å han sov från 20.00 till klockan 6.00 utan att vakna, sedan ammade jag och han sov till tio före åtta. Halleluja!
Men även om han sov så fint så tittade jag på klockan efter tre tiden typ mellan halv timmes mellanrum och tänkte att nu vaknar han nog just så ja is inte somna. Så man har ju inte sovit något bättre själv precis, men han sov så fint att jag är super nöjd.

Det blir nog en bra dag idag. Har frissa idag klockan tio och sedan
blir det kalas nummer 2.

Här en bild från gårdagens kalas, Elliot älskade gåvagnen och han gick så fint. Måste nog skaffa en, tror jag.

2 kommentarer:

  1. Haha, nu märker jag att jag hade liknande rubrik på mitt inlägg :D Men härligt att höra att E:s natt gick fint i eget rum :)

    SvaraRadera
  2. Hehe:) joo Elliot har sovit super nu i rummet:) skönt:)

    SvaraRadera