söndag 27 januari 2013

Slö söndag

Idag har vi haft en slö söndag med butiksresa. Råkade se en resevagn i prisma av märket britax, verkade riktigt bra men är lite osäker vad man liksom skall kräva av en resevagn. Jag vill ju att Elliot skall kunna sova i den att den har en bra sufflett och går upp till 20 kg. Hur skall jag hitta en sådan?

Nu blir det fortsättning på den slöa söndagen med bastu och lyxmat.

Igår efter min kryssning när jag kom hem hade jag fått blommor av svärmor. De är så fina. Piggar upp en när man ser mot köksbordet.


1 kommentar:

  1. Rekommenderar MacLaren. Dyr visst men värd varje euro. Har använt den klart mest av alla våra vagnar. Går helt i liggläge, sufletten går låååångt ner och ger bra skydd mot sol och är lätt att fälla ihop. Noah använde den tidvis i Thailand när Isak var i selen. Så går åtminstone upp till 4 år :)

    SvaraRadera