fredag 13 september 2013

Fredagsgöra

Idag har vi varit på familjecafe' nere i Söderkulla. Elliot tyckte massor om att leka med andra och umgås. 
Tänkte själv att det är bra att komma hem för att äta och potta oss. Allt fick som jag planerat. 
Dock en liten överenergisk son, han var redan i sängen före tolv och pynjar och håller på där en halv timme senare. Vanligtvis somnar han inom 5-10 minuter utan problem. 

Nu när jag skriver detta tror jag faktist han ÄNTLIGEN somnade. Så nu kan jag börja fixa och planera veckosslutsmaten och diverse annat stuff jag tänkt mig. En powernapp skulle vara såå skönt, men bara om jag hinner.

Skönt veckosslut åt er alla. 


Edit: sover inte ännu heller!
Edit 2: stackaren somnade i min famn halv två och var dödstrött.. Vet inte när han skulle somnat i min famn senast..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar